Звернення до комунальних підприємств Луцької ...
З набору даних: Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Надходження звернень через сіті-бот "Назар". "id": ідентифікатор звернення; "userId": ідентифікатор користувача; "type": тип об’єкта, "requestType": вид звернення; "service": виконавець – комунальне підприємства; "issue": опис проблеми, "status": стан виконання; "address": адреса; "number": номер будинку; "note": примітка; "created_at": дата та час створення; "updated_at": дата та час виконання.
Додаткова інформація
Поле | Значення |
---|---|
Останнє оновлення | Січень 20, 2023, 15:12 (EET) |
Створено | 11 Жовтень 2022 |
Формат | API |
Ліцензія | Creative Commons Attribution 4.0 |